Business Emotion sp. z o.o. realizuje przedsięwzięcie pt. „Zwiększenie odporności przedsiębiorstwa BUSINESS EMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ na sytuacje kryzysowe w wyniku dywersyfikacji prowadzonej działalności (REGION 2: województwo mazowieckie)”

Dofinansowanie z UE: 387.639,00 PLN

Firma Business Emotion sp. z o. o w Warszawie uzyskała dofinansowanie w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach Działania A1.2.1. Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności.

Celem Inwestycji jest wsparcie przedsięwzięć MŚP mających na celu rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach: hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura, czyli w sektorach najbardziej dotkniętych pandemią COVID-19 w Polsce.

Przedmiotem projektu jest zwiększenie odporności przedsiębiorstwa BUSINESS EMOTION SP. Z.O.O na sytuacje kryzysowe w wyniku dywersyfikacji prowadzonej działalności polegającej na rozpoczęciu świadczenia nowej usługi: catering dietetyczny wegetariański, wegański, bezglutenowy i dedykowany klientom onkologicznym w ramach kodu 56.21.Z. Wdrożenie nowej oferty spowoduje istotną zmianę dla przedsiębiorstwa – możliwe będzie stawienie czoła wstrząsom gospodarczym, społecznym i środowiskowym w sposób sprawiedliwy, zrównoważony i sprzyjający włączeniu społecznemu

Cel zostanie osiągnięty m.in.

– w wyniku poszerzenia bazy usługowej;

– wyposażenie kuchni w: sprzęt zwiększający moce przerobowe dla realizacji zamówień; urządzenia i asortyment odpowiedni do warunków reżimu sanitarnego dla cateringu dietetycznego;

– zastosowania odmiennych (cyfrowych) metod świadczenia usług,;

– wdrożenie sklepu internetowego dla klientów indywidualnych zwiększającą dotarcie do tego segmentu odbiorców oraz dostosowanie się do standardów narynku;

– zwiększenia grupy potencjalnych odbiorców – wyjście do klientów preferujących catering oparty o produkty roślinne i borykających się z chorobami cywilizacyjnymi (dieta wegańska, wegetariańska, dla osób onkologicznych, z zaleceniami diety bezglutenowej), którzy obecnie podlegają często wykluczeniu w ofertach cateringu.

W ramach projektu zaplanowano zakup nowych środków trwałych, oprogramowania, usług doradczych i szkoleniowych. Przewidziano inwestycje w rozwiązania cyfrowe i proekologiczne. W wyniki realizacji inwestycji firma przygotuje zaplecze technologiczne (kuchnia) oraz kapitał ludzki (przeszkolenie dietetyka i kucharzy do świadczenia usługi cateringu dietetycznego), aby zapewnić profesjonalną realizację tej usługi.

Planowana do wdrożenia usługa przygotowania i dostarczania żywności dla odbiorców indywidualnych świadczona będzie na podstawie zamówienia wybranej oferty z menu cateringu dietetycznego przez sklep internetowy oraz dostawę zindywidualizowaną do Klienta (jeśli klient wymaga np. od dostawcy maseczki ochronnej). Ograniczenie wpływu pandemii typu COVID-19 na funkcjonowanie osób i organizacji to uniezależnienie się od szkół, przedszkoli i żłobków oraz możliwość dostaw bezkontaktowych. Organizacja dostaw “pod drzwi klienta” nabrała znaczenia z powodu zmniejszenia ryzyka transmisji wirusa; zwiększenia możliwości zachowania dystansu społecznego; adaptacji do zmieniających się przepisów.

Przedsięwzięcie MŚP będzie zgodne z politykami horyzontalnymi UE. Zachowana zostanie zgodność z zasadą równości szans i niedyskryminacji oraz z zasadą równości szans kobiet i mężczyzn. Usługa przedsięwzięcia będzie spełniała standardy dostępności i odniesie pozytywny wpływ na realizację zasady zrównoważonego rozwoju, z korzyścią zarówno dla środowiska, dla społeczności lokalnej, rynku i gospodarki. Przedsięwzięcie MŚP wykazuje pełną zgodność z zasadą DNSH.

Przedsięwzięcie jest realizowane od 1 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2025 r. na terenie Warszawy i okolic.

Całkowita wartość projektu: 430.710,00 PLN

Dofinansowanie z UE: 387.639,00 PLN

 

Fundusze Europejskie

Rate this page